دوره 13، شماره 2 - ( 2-1404 )                   جلد 13 شماره 2 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

D. Ferrell K. The Intersection of Psychoanalysis and Pedagogy: A Crucial Dialogue. PCP 2025; 13 (2)
URL: http://jpcp.uswr.ac.ir/article-1-974-fa.html
The Intersection of Psychoanalysis and Pedagogy: A Crucial Dialogue. Practice in Clinical Psychology. 1404; 13 (2)

URL: http://jpcp.uswr.ac.ir/article-1-974-fa.html


چکیده:   (269 مشاهده)
I am writing to draw attention to the critical yet underexplored relationship between psychoanalysis and pedagogy, which can significantly improve teaching methodologies and student learning outcomes. Despite their historical interconnectedness, these disciplines have grown apart, leaving a gap in educational practices that could otherwise benefit from psychodynamic insights.
     
نوع مطالعه: نامه به سردبير | موضوع مقاله: روانپزشكي
دریافت: 1403/9/24 | پذیرش: 1403/11/17 | انتشار: 1404/1/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Practice in Clinical Psychology

Designed & Developed by : Yektaweb